עברתי דירה - https://learntech.co.il

החל מפברואר 2019, החלטתי להפסיק לעדכן את הבלוג ולעבור לפלטפורמה רחבה יותר.  מוזמנים לאתר החדש שלי - לחצו כאן  #טכנולוגיותלמידה, #ק...

יום שישי, 21 בדצמבר 2018

פלטפורמת MyQuest



פלטפורמת 'המסע שלי' אומרת שהיא הולכת להיות 'עתיד החינוך אונליין', סטרטאפ ישראלי, בואו נסקור ונלמד ביחד איך אפשר ליצור למידה משמעותית עם 'המסע שלי'. 
נלמד על ידי 4 סרטונים קצרים:
   1. מה זה מודל AFT
   2. איך להשתמש ב'מסע שלי' – צד המפתח
   3. איך להשתמש ב'מסע שלי' – צד הלומד
   4. סיכום כללי


מה זה מודל AFT?


AFT Model

ACTION / פעולה – לפי מודל, בכדי לייצר חווית למידה אפקטיבית עלינו להניע את התלמידים לפעולה. לא רק להעביר את הידע בווידאו וטקסט, עלינו לעודד אותם להתנסות. סוג למידה על ידי פעולה והתנסות ייצור שינוי התנהגותי ובכך נייצר למידה אפקטיבית יותר. השיטה המומלצת היא מיקרו-למידה (שיעורים קצרים) יחד עם משימות הניתנות להשגה.

FEEDBACK  / משוב – קריטי לתת לתלמיד משוב. כאשר המשוב ניתן באופן מידי התלמיד יזכור את החוויה בצורה חיובית וייצור אצלו תחושת מסוגלות. העדר משוב מוביל לתסכול וחוסר מעורבות בלמידה.

TRIGGER / גירוי להתחלת פעולה- ליצור מעורבות אצל התלמיד בעזרת תזכורות והודעות שיעלו את המוטיבציה ויעודד את התלמיד בתהליך. הגירוי להתחלת פעולה חייב להיות רלוונטי למה שנלמד.

        איך להשתמש ב'מסע שלי' – צד המפתח   
        

        איך להשתמש ב'מסע שלי' – צד הלומד

        סיכום כללי

      למידה במנות קטנות, אינטראקטיבי, פעיל,ממשק קל ונוח גם עבור המפתח וגם עבור הלומד. כלי בתשלום, ניתן ליצור קשר באתר באם יש רצון להשתמש בפלטפורמה. מפו את הצרכים שלכם וההתאמה של פלטפורמה זו עבורכם.
לאתר - https://www.myquest.co/
אפליקציה עבור אנדרואיד-https://play.google.com/store/apps/details…
אפליקציה עבור אייפון- https://itunes.apple.com/il/app/myquest/id1104869559 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה